keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Kohti seikkailuja

"Sä voisit alkaa pitää blogia!"

Tuon huudahduksen olen saanut kuulla monta kertaa. Todella monta, useamman vuoden. Kevät on usein ihmeiden aikaa - luonto herää eloon taas talven jälkeen ja ihmismielet alkavat kirkastua. Ihme on myös se, että saat lukea tätä tekstiä juuri nyt. Kauan päässäni muhinut ajatus blogin perustamisesta on nyt totta!

Luvassa on ehdottomasti mielipiteitä, mietteitä ja hämmähdyksiä sekä tottakai tarinoita tosielämästä. Ajatuksieni jakaminen muille tuntuu todella upealta, mutta toivon sen myös opettavan Sinua ja minua. Lähdetään yhdessä keräämään seikkailut satamaan!


Mutta kenen kanssa olet matkassa mukana? Minä olen Roope ja kotoisin Orimattilasta - tosin nykyään asun paratiisisaarella Ahvenanmaalla. Perheeseeni kuuluu myös puoliso sekä varmasti sinullekkin tutuksi tulevat Ellat. Lähellä sydäntäni on matkailu (etenkin laivamatkailu) ja... Itse asiassa en ole koskaan pitänyt siitä, että minun pitää kertoa millainen itse olen... Joten tehdäänkin niin, että saat itse sen selvittää tämän matkan aikana!


-Roope-

10 kommenttia:

  1. Varmaan kymmenisen vuotta oon miettiny että koska alotat blogin kirjottamisen, ja nyt vihdoin! :) innolla oottelen jatkoa :) oon varma että tää on kuin luotu sulle ;) ja sit kun pääset oikein vauhtiin niin teeppä joskus videoitakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, nyt on odotus palkittu :D Myös itse odotan innolla tulevaa!

      Poista
  2. Hauska tutustua - matka alkakoon 😃!

    VastaaPoista
  3. Mieki pitänyt reissublogia jo 3/4 vuotta yllä joten tervetuloa tähän maailmaan :) Facebookissa nauttinut sun kirjoituksista jo ja tykännyt jutella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tämä maailma vaikuttaakin mielenkiintoiselta ;)

      Poista
  4. Kiva postaus ja kivaa et sulki on blogi. :) Ite alotin tos viime vuoden puolel kokonaa oman blogin minne kirjottelen silloin tällöin. Onhan mul aikasemminki ollu, mut ne oon heti poistannu jos en oo kirjotellu. Nykysen ajattelin pitää ja kirjotella sinne vaikka tuliski vähä harvemmin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riikka! Ja onnea myös omaan blogiisi. Itse olen intoa täynnä - ainakin vielä ;)

      Poista
  5. Hei kiva blogi sulla ja oon taas jälkijunassa ku löysin tän vast tänää :D mutta siis innolla ootellen uusii postauksii sult =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos! Seikkailuun ehdit vielä varmasti mukaan, koska alussa vasta ollaan :) Pysyhän kuulolla!

      Poista